.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
متلاشي شدن يک باند خانوادگي توزيع مواد مخدر در گيلان

باند خانوادگي توزيع مواد مخدر به همراه 44کيلوگرم کراک در مرکز استان گيلان متلاشي شد .

به گزارش مرکز اطلاع رساني پليس گيلان، درپي اطلاع از فعاليت يک متهم فراري به هويت محمدرضا واعضاي خانواده اش در امر تهيه وتوزيع مواد مخدر و وارد کردن مقادير زيادي مواد مخدر به داخل استان \پليس موضوع را به طور ويژه در دستور کار قرار دادند .
بر پايه اين گزارش ،پليس مبارزه با مواد مخدر با يک سري اقدامات فني پليسي فعاليت کليه اعضاي باند، محل سکونت وپاتوق قاچاقچيان را شناسايي کرده واز ورود مواد مخدر توسط رضا آگاه شدند .
دراين راستا ماموران با کار شبانه روزي ، تشکيل تيم هاي عملياتي وبا هماهنگي مقام قضايي، هنگام تحويل مواد انتقال يافته از شيراز توسط يکي از قاچاقچيان به هويت مهدي به شهرستان رشت،وارد عمل شده که پس از مشاهده فرار متهمان با رعايت قانون بکار گيري سلاح وبا عنايت به عدم توجه نامبردگان ، لاجرم مهدي از ناحيه بازوي دست راست مورد اصابت گلوله قرار گرفت که در ادامه فرار به واسطه سقوط از شيرواني از ناحيه مچ پاي چپ دچار شکستگي شده وبلافاصله به بيمارستان انتقال مي يابد .
براساس اين گزارش ،در ادامه شخص محمد رضا که در منزل يکي از ساکنان محل مخفي شده بود به همراه صاحب منزل محل تخليه مواد وهمسرش دستگير شدند .
در بازرسي از خودرو مقدار 44 گرم هرويين فشرده (کراک ) که در بسته هاي يک کيلويي جاسازي شده بود کشف ودر بازرسي از محل تخليه مواد مقداري ترياک نيز کشف وضبط شد .
بر پايه اين گزارش ، بازرسي از منازل ساير اعضاي باند آغاز شد که در اين رابطه ماموران با رعايت موازين شرعي و قانوني ابتدا منزل پدر و مادر محمد رضا به هويت علي و مينا که از اعضاي فعال وتوزيع کننده اين باند بودند را مورد بازرسي قرار داده وآنها را دستگير کردند.
همين گزارش حاکيست :دربازرسي از منزل محمد رضا وبرادرش نيز همسر او به هويت زهرا وبرادرش به هويت جواد که از ديگر اعضاي ديگر باند واز عاملان توزيع مواد مخدر بودند وعلاوه بر نامبردگان در بالا ، پنج نفر ديگر در جريان ارتباط با اين باند به هويت منصور، داريوش ،سميه ، وبهرام (شوهر خاله محمدرضا ) که جملگي از اعضاي فعال باند در توزيع مواد مخدر بودند شناسايي ودستگير شدند.
براساس اين گزارش، از اعضاي اين باند علاوه بر مقدار 44 کيلو گرم کراک ،بيش از هفت دستگاه خودرو وموتورسيکلت ، مقداري وجه نقد ، حدود 3/5 کيلو گرم ترياک وسوخته ؛ادوات استعمال آن مقداري مشروبات الکلي کشف و ضبط و همچنين تعداد 14 دستگاه تلفن همراه توقيف شد.
به گزارش اين مرکز درمجموع 12 نفر از اعضاي اين باند شناسايي و دستگير شدند .


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.065 seconds.